תוכנה חינמית לניהול העסק

תוכנה חינמית לניהול העסק

תוכנה לניהול משרד , פותחה לצורך מתן כלים בסיסיים לניהול משרד מהיבטים של לקוחות, תקציב, קניות, אנשי קשר, משימות וניהול עובדים. ההורדה היא חינם ולשימוש חופשי.

לחצו על התמונה הבאה לסרטון הסבר

M3

התוכנה פותחה על פלטפורמה של Microsoft Access 2010. תוכלו לערוך בה שינויים כרצונכם.

תוכנה כוללת מצגת הדרכה מפורטת.

את הנתונים השמורים במערכת תוכלו לייצא דרך חוצץ ייצוא. הנתונים יישמרו בפורמט אקסל.

התוכנה פותחה לא למטרות רווח ומופצת חינם.

התוכנה מוציאה חשבונית העתק, שאינה פותרת את העסק מלהוציא חשבונית מקור. ˜

שימוש במערכת על אחריות משתמש בלבד. החברה אינה מתחייבת לתמוך בתוכנה, לתקן או להוציא עדכונים.

תוכנה לניהול משרד 

לינק לאתר המקורי

לינק נוסף להורדת התוכנה

או בגוגל דרייב

Google Drive

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.